noerdkultur

En blogg om film, serietidningar, tv, spel i alla dess former och annat noerdigt

Först Ducktales remastered och snart Castle of Illusion HD

Publicerad 2013-08-18 20:34:00 i Dataspel, Förtitt,

 
4 September släpps nästa Disney remake, denna gång är det Musse Piggs äventyr från Sega Mega Drive som har hottats upp. Enligt artikeln så har mer än grafiken ändrats. Europeer som vi får tillgång till en emulation av originalspelet om vi förbokar. Jag ska hålla ögonen öppna för jag är fortfarande inte klar med sista banan av Ducktales, trots att vi(Jag och min son) var tvugna att sänka svårighetsgraden från hard till medium...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lyckan

Kontakta mig gärna om du har åsikter eller tips [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela