noerdkultur

En blogg om film, serietidningar, tv, spel i alla dess former och annat noerdigt

Paul Trowe i rättsliga problem och Al Lowe lämnar Replay

Publicerad 2013-12-14 10:43:31 i Leisure Suit Larry, nyhet,

 
Redan när jag provspelade Leisure suit Larry reloaded så hade jag läst att herr Trowe kanske inte var en hedersknyffel men att jag hoppades att Al Lowe skulle på något sätt få licensen till framtida Larryspel. 
Tyvärr verkar det inte bli så. Trowe har hamnat i lagliga problem för att ha visat upp en sexfilm för en minderårig vilket är en av många anledningar för Lowe att lämna studion. 
 
Replay äger fortfarande licensen till Larry och Al Lowe har återgått till pension, riktigt dåliga nyhter för en fanboy som mig.
 
Min recension av Leisure suit Larry Reloaded
källa: Gamesindustry

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lyckan

Kontakta mig gärna om du har åsikter eller tips [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela