noerdkultur

En blogg om film, serietidningar, tv, spel i alla dess former och annat noerdigt

Tävling Vinn Magic 2014 Duels of the Planeswalkers Promotional Booster Pack

Publicerad 2013-07-02 11:19:01 i Kortspel, Magic, Tävling,

 
 
Som jag nämnde i min recension av Duels of the Planeswalkers så får man ett irl specialbooster när man köper spelet. Eftersom jag inte spelar Magic irl tänkte jag va juste och ge den till någon av mina läsare.
 
För att vinna så vill jag att man svarar på en fråga:
 
  • Hur många olika typer av mana(färger) det finns när man spelar Magic the Gathering?
  • Glöm inte att fylla i namn och mailadress.
  • Postas inom Sverige.
  • Pågår till och med söndag 7/7 kl 23.59.

Kommentarer

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Publicerad 2013-07-02 22:03:55

Ej med men tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/07/02/booster-pack-77/

Svar: Tack så mycket!
Lyckan

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-07-03 20:08:17

Jag är gärna med! :)

Svar på frågan: Det finns 5 st färger.


Svar: Du har svarat rätt och är med i tävlingen kolla in sidan senare idag för då kommer resultatet om vem som vann
Lyckan

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-07-03 20:08:40

Jag är gärna med! :)

Svar på frågan: Det finns 5 st färger.


Svar: Du har svarat rätt och är med i tävlingen kolla in sidan senare idag för då kommer resultatet om vem som vann
Lyckan

Postat av: Katarina

Publicerad 2013-07-04 19:58:52

Finns 5 stycken! :D

Svar: Du har svarat rätt och är med i tävlingen kolla in sidan senare idag för då kommer resultatet om vem som vann
Lyckan

Postat av: Linda

Publicerad 2013-07-04 21:12:46

Hej, Va roligt att ha hittat till dig blogg (genom Annas blogg tävlingar).
Jag svarar: 5 färger plus en colorless.

Jag gillar att spela både Magic och wow och lite annat sånt. Tack för en bra blogg. :)

Svar: Tack för lovorden och att du tycker att bloggen är bra.Du har svarat rätt och är med i tävlingen kolla in sidan senare idag för då kommer resultatet om vem som vann
Lyckan

Postat av: Johan Lindfors Larsson

Publicerad 2013-07-05 00:27:53

Svaret är 5 olika manafärger.

Svar: Du har svarat rätt och är med i tävlingen kolla in sidan senare idag för då kommer resultatet om vem som vann
Lyckan

Postat av: Centrius

Publicerad 2013-07-07 22:46:48

Jag tror 7 :)

Svar: Nära men tyvärr fel, med nära så är ju 7 ett tal ;)
Lyckan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lyckan

Kontakta mig gärna om du har åsikter eller tips [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela