noerdkultur

En blogg om film, serietidningar, tv, spel i alla dess former och annat noerdigt

Recension - The World's End

Publicerad 2013-09-13 07:43:22 i Film, Recension,


Simon Pegg är ett komiskt geni i mitt tycke, jag följer han på Twitter och sett i princip alla filmer och serier som han medverkat i. Han håller sin vanliga klass i den här filmen, men räcker det?

Förutom den nyss nämnda skådisen så finns det en absurd historia som är en bortförklaring till att få in ett mystiskt element. Påminner om Shaun of the dead och Hot Fuzz, men den här filmen håller tyvärr inte alls lika hög klass. 

Så mitt slutbetyg är att den är sevärd när den går på tv för de som gillar brittisk humor, för er andra kan ni kolla in Shaun of the dead istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lyckan

Kontakta mig gärna om du har åsikter eller tips [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela