noerdkultur

En blogg om film, serietidningar, tv, spel i alla dess former och annat noerdigt

Comic-con 2014 En SEN rapport

Publicerad 2014-12-31 12:26:28 i Comic-Con, Gamex,

Jag besökte årets Gamex/Comic-con med bloggens fotograf fredag den 31 oktober. Jag har gått på Gamex sen första året och tyvärr kännt att det blivit sämre med varje år som gått, men förhoppningarna var höga med tanke på nytillskottet av Comic-con.
 
Det va dock inte så mycket som lockade i spelväg i år, men jag såg en kö till The Division vilken jag direkt ställde mig i kö till, efter att jag och min fotograf stått i en kvart gick Johanna fram för att se hur lång tid det kommer ta innan man får provspela, hon kom tillbaka med informationen om att det var en kö för att kolla på en reklamfilm om spelet...
 
Annars så fanns Kingdom Hearts 2.5 som man kunde provspela men med tanke på att jag klarat 2an så kändes det inte jätteintressant att provspela i den miljön.
 
Min största behållning av mässan var att jag sprang på en underbar filmutgivare där jag hittade klassiker som Bubba Ho-Tep, Mario Bros och mycket mer på dvd.
 
Jag vet att Dylan Dogs utgivare var där i en monter också men jag missade tyvärr honom.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lyckan

Kontakta mig gärna om du har åsikter eller tips [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela