noerdkultur

En blogg om film, serietidningar, tv, spel i alla dess former och annat noerdigt

Edge of Tomorrow

Publicerad 2014-10-12 20:33:10 i Film,


Såg Edge of Tomorrow med en sovande fru i knät igår. Jag tyckte att den va riktigt bra, en blandning av Starship Troopers och Groundhog day(Måndag hela veckan). Båda dessa filmer är personliga favoriter så det kunde inte bli annat än bra.
Jag har dock inte läst boken(böckerna?) som Edge är baserad på men fått intrycket av att filmen blivit rätt så mycket förenklad.
Så ni som gillar sci fi och inte sett Edge of Tomorrow, se den!

Kommentarer

Postat av: Blaskagg

Publicerad 2014-10-15 07:39:45

Bra att du påminde mig! Måste se den nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lyckan

Kontakta mig gärna om du har åsikter eller tips [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela