noerdkultur

En blogg om film, serietidningar, tv, spel i alla dess former och annat noerdigt

Insidan ut

Publicerad 2015-10-24 18:48:17 i Film, Pixar,

 
Idag blev det familjebio för vår familj, Pixar är ju ett säkert kort när det gäller filmer som hela familjen gillar. 
Insidan ut som den heter på svenska är en film om känslor och hur man beter sig på grund av hur man känner sig. Mer än en gång tyckte jag att det kändes som att filmen försökte lura mig till att lära mig något.
 
Jag uppskattade filmen mycket, precis som jag gjort med alla Pixars filmer. Jag upplevde det som att den var inspirerad av den gamla tv-serien En cellsam historia eftersom hälften av handlingen utspelade sig inne i huvudet på huvudkaraktären.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lyckan

Kontakta mig gärna om du har åsikter eller tips [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela